Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Thursday, April 23, 2009

My Family

Ni la famly aku..
aku ada Ayah, Emak, Abang, Kak Ipar & Anak Sedara

ne gmbr parent aku..
bezday ayah 31/10..
bezday mak 12/10..
ayah aku berasal dr kg yg kmi dok la ne. Kg Paya Besar.
mak lak berasal dari Simpang Empat.
lepas diorg kawen, terus tinggal kat kg ayah aku..
anak diaorg hnya 2 org ja..abg & aku..

ne gmbr abang & kak ipar aku
bezday abg 25/01
bzday kak ipar tatau..hehe..
abg aku, tua 5 thn dari aku..kecik2 dlu dia suka buli aku..huhu.
la ne dia dh kawen..dh ada anak sorg..

ne gmbr aku dgn anak sedara.
bezday aku 11/09 (tarikh hmpir dgn bezday mak aku)
bezday anak sedara..pun tatau..kihkih..
ank sdara aku..nama dia Mohd Airil Ifran Zikri..
tp pgl Fan je tuh..huhu...
aku..??aku ank bongsu dlm keluarga ne..
hmm...rndunya kt fmly aku ne...
nt awl bln 5 aku nk blk kg...huhu..
bab ank bongsu ne lak kn..npa la rmai yg x suka..??

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..