Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Thursday, June 25, 2009

Tuesday, June 23, 2009

Award Dari Dekboy

AWARD DARI Dekboy (http://dekboy-encem.blogspot.com/) kali ni aku dapat award dari dekboy..heheh cumil gak award ni..kaler pepel tuh!!hahah

1. Copy award untuk diletakkan di blog anda.



2. Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini.
''mcmna yer..x penah jumpa pun..''
- budak lg..haha
- byk kasut..
- da PSP..
- anak manja
- pemalu kot..

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.
- suka diving (dulu2 la mesa kt lgkwi)
- cepat marah
- suka maen boling..
- karaoke adalah kegemaran
- sng dpt kawan..
- suka maen game..
- suka makan Big Mac
- kat opis join Koir..haha..
- anak bongsu..
- klu xda nk wat pa..suka tdo..

4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan describe tentang mereka..

* susah ne..
tatau nk tulis sepa..

tp ada ke patut dekbot tulis yg ne...huwaa....

*abang chenz
solo lagi sekarang ni..orang perlis...giler tengok wayang ngak makan fast food..cakap perlis sungguh pekat sekali..sapa yang jadi awek dia untung sebab dia seorang yang sungguh romantis..anak mak..MOKKK!!!.
anggun..hahah

Mari Menjawab Tag

MARI MENJAWAB TAG arini ni adalah ari kena gak menjawab tag sebab ak kna tag dgn Dekboy (http://dekboy-encem.blogspot.com/)..dah lama gak la x kna tag ne..!!.soalan ni macam hampeh gak la...hehe..meh kita tengok sapa yang kena!!

M.A.R.A.H

1. Bila anda last kena marah?

-x ingt la plak..


2. Kena marah dengan siapa? Letakkan nama penuh dia..
-yg ne tatau lak~

3. Apakah tindakan anda bila kena marah?

-melawan la..smpai puas ati...

4. Apakah perkataan pertama yang keluar selepas anda dimarahi?
-ntahla..


5. Antara bentes kaki dengan pijak kaki, mana pilihan anda jika anda dapati anda tidak bersalah?
-tingin nk tikam ja kaki tuh..


6. Rasanya bila anda kena marah, anda akan lepaskan pada insan sekeliling? Or siput tepi pasu? Or pokok daun semalu?
-lepaskan geram kat gitar la..then tdo..sng cita..


7. Apakah ucapan anda pada orang yang suka marah2?
-wak lu..hehe..


8. Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab soalan nih...
- msti xda nya org yg dpt jwb..

kena marah ni normal la kan kan kan!!aku suka marah org tp x suka kna marah..wakakakka..so jgn la marah2 aku..

Hold a True Friend and Don't Let Go

one of my fren email this..

Friends..... ...
They love you
but they are not your lover
They care for you
but they are not from your family
They are ready to share your pain,
but they are not in your blood relation.
They are..........FRIENDS!!!!!
True friends.....
Scolds like a DAD..
Cares like a MOM..
Teases like a sister..
Irritates like a BROTHER..
And finally loves U more than a LOVER.
*Thanks for being my friends..

Monday, June 22, 2009

My Breakfast

ari ne b'fast ok gak la..
memula lepak dgn geng2 ak la...
makan nasi goreng+mee goreng+ayam goreng..
then dh masuk opis b'fast lg..
kak sue bawa Spagetti..sedap siot..hehe..

ne la my 2nd b'fast...haha...

mcm besa la..possing slagi termampu..
erkkk...alhamdullilah knyg..hehe...

Happy Monday






Monday..mmg malas nk kja...wakakkaka...

Next Muvee



Already buy a ticket..haha...

Muvee


20.06.2008 - 06:55pm - Alamanda

Friday, June 19, 2009

Lunch

today 19/06/2009
mcm besa la..

McD Big Mac..
tq to geng opis yg belanja..

Selamat Hari Bapa


Hari Bapa bakal disambut pada hari Ahad ini 21 Jun 2009.
tp sygnya ak xdpt blk umh tuk smbt..
insyaAllah 28/6 nt ak blk umh..tp 29/6 blk cni smula..
kejapnya nk blk umh..

rindunya pada ayah ssh ak nk nukilkan..
mmg ak ank bongsu..paham2 je la bila berjauhan dgn ayh ak ne..
rindu ler..apa lg..
lgpun,tnpa ayh ak..mcmna ak akan ada di dunia ne kn..??
ingt lg mesa mula2 ak nk kja kt Putrajaya ne..
time kat stesen bus tu..bila bus nk gerak ak nmpak ayh ak titiskan airmta dia..
terharu gak ak rasa mesa tu..tp xla smpi nangis gak..
time ak susah t'utama time xda duit, slalunya ayh ak akn bnk in kan duit..
selang shari mesti dia akan cll ak..
paling dia risau bila ak gastrik..smpi dia pun x p keja coz dia akan jaga ak..
kiranya terlalu byk kenangan manis dgn ayh ak..

budimu tak ku terbalas,
with much love on father day...ur son.

Thursday, June 18, 2009

i'm

Sudah Bersediakah Anda Ketika Dipanggil Pulang

ak trima emel ne dari kwn ak..mari kita kongsi sma2..

Kalau Dahi tak Mencecah Sejadah Didunia.....
Assalam Mu'alaikum !

Sudah Bersediakah Anda Ketika Dipanggil Pulang Oleh Allah SWT?!!!

Bersihkanlah dirimu sebelum kamu dimandikan!
Berwudhu'lah kamu sebelum kamu diwudhu'kan!
Bersolatlah kamu sebelum kamu disolatkan!
Tutuplah rambutmu sebelum rambutmu ditutupkan!
Dengan kain kafan yang serba putih!
Pada waktu itu tidak guna lagi bersedih....
Walaupun orang yang hadir itu merintih....

Selepas itu kamu akan diletak di atas lantai....
Lalu dilaksanakanlah solat Jenazah
Dengan empat kali takbir dan satu salam
Berserta Fatihah, Selawat dan doa....
Sebagai memenuhi tuntutan Fardhu Kifayah

Tapi apakah empat kali takbir itu dapat menebus....
Segala dosa meninggalkan solat sepanjang hidup?
Apakah solat Jenazah yang tanpa rukuk dan sujud....
Dapat membayar hutang rukuk dan sujudmu yang telah luput?

Sungguh tertipulah dirimu jika beranggapan demikian....
Justeru ku menyeru sekelian Muslimin dan Muslimat....
Usunglah dirimu ke tikar Solat....
Sebelum kamu diusung ke liang lahad....
Menjadi makanan cacing dan mamahan ulat!

Iringilah dirimu ke masjid....
Sebelum kamu diiringi ke Pusara!
Tangisilah dosa-dosamu di dunia....
Kerana tangisan tidak berguna lagi di alam baqa'!

Sucikanlah dirimu sebelum kamu disucikan!
Sedarlah kamu sebelum kamu disedarkan.. ..
Dengan panggilan 'Izrail yang menakutkan!
Berimanlah kamu sebelum kamu ditalkinkan!
Kerana ianya berguna untuk yang tinggal....
Bukan yang pergi!

Beristighfarlah kamu sebelum kamu diistighfarkan!
Namun ketika itu istighfar tidak menyelamatkan!

Ingatlah di mana saja kamu berada.....
Kamu tetap memijak bumi Tuhan!
Dan dibumbungi dengan langit Tuhan!
Serta menikmati rezeki Tuhan!
Justeru bila Dia menyeru,....
Sambutlah seruan-Nya Sebelum Dia....
memanggilmu buat kali yang terakhirnya!
Ingatlah kamu dahulu hanya....
setitis air mani yang tidak bererti!

Lalu menjadi segumpal darah!
Lalu menjadi seketul daging!
Lalu daging itu membaluti tulang!
Lalu jadilah kamu insan yang mempunyai erti....

Ingatlah asal usulmu yang tidak bernilai itu....
Yang kalau jatuh ke tanah Ayam tak patuk itik tak sudu!
Tapi Allah mengangkatmu ke suatu mercu....
Yang lebih agung dari mala ikat!

Lahirmu bukan untuk dunia....
Tapi gunakanlah ia buat melayar bahtera akhirat!

Sambutlah seruan 'Hayya 'alas Solaah'....
Dengan penuh rela dan bersedia!
Sambutlah seruan 'Hayya 'alal Falaah'..
Jalan kemenangan akhirat dan dunia!

Ingatlah yang kekal ialah amal....
Menjadi bekal sepanjang jalan!
Menjadi teman di perjalanan. ..
Guna kembali ke pangkuan Tuhan!

Pada hari itu tiada berguna.
Harta, tahta dan putera....
Isteri, kad kredit dan kereta....
Kondominium, saham dan niaga....
Kalau dahi tak mencecah sejadah di dunia!!!

' Saling berpesan-pesan untuk kearah kebaikkan'

TANDA 100 HARI SEBELUM HARI MATI!!!!!
Assalam Mu'alaikum Wbrth!!! BACALAH DENGAN TELITI!!!

Ini adalah tanda pertama dari Allah SWT kepada hambanya dan hanya
akan disedari oleh mereka yang dikehendakinya. Walaubagaimanapun
semua orang Islam akan mendapat tanda ini cuma samada mereka sedar
atau tidak sahaja. Tanda ini akan berlaku lazimnya selepas waktu Asar
.

Seluruh tubuh iaitu dari hujung rambut sehingga ke hujung kaki akan
mengalami getaran atau seakan-akan mengigil. Contohnya seperti daging
lembu yang baru saja disembelih dimana jika diperhatikan dengan
teliti kita akan mendapati daging tersebut seakan-akan bergetar.
Tanda ini rasanya lazat dan bagi mereka yang sedar dan berdetik di
hati bahawa mungkin ini adalah tanda mati maka getaran ini akan
berhenti dan hilang setelah kita sedar akan kehadiran tanda ini.
Bagi mereka yang tidak diberi kesedaran atau mereka yang hanyut
dengan kenikmatan tanpa memikirkan soal kematian, tanda ini akan
lenyap begitu sahaja tanpa sebarang munafaat.
Bagi yang sedar dengan kehadiran tanda ini maka ini adalah peluang
terbaik untuk memunafaatkan masa yang ada untuk mempersiapkan diri
dengan a mala n dan urusan yang akan dibawa atau ditinggalkan sesudah
mati.

TANDA 40 HARI
Tanda ini juga akan berlaku sesudah waktu Asar. Bahagian pusat kita
akan berdenyut-denyut. Pada ketika ini daun yang tertulis nama kita
akan gugur dari pokok yang letaknya di atas Arash Allah SWT.
Mak a Malaikat Maut akan mengambil daun tersebut dan mula membuat
persediaannya ke atas kita, antaranya ialah ia akan mula mengikuti
kita sepanjang masa. Akan terjadi Malaikat Maut ini akan
memperlihatkan wajahnya sekilas lalu dan jika ini terjadi, mereka
yang terpilih ini akan merasakan seakan-akan bingung seketika.
Adapun Malaikat Maut ini wujudnya cuma seorang tetapi kuasanya untuk
mencabut nyawa adalah bersamaan dengan jumlah nyawa yang akan
dicabutnya.

TANDA 7 HARI
Adapun tanda ini akan diberikan hanya kepada mereka yang diuji dengan
musibah kesakitan di mana orang sakit yang tidak makan secara
tiba-tiba ianya berselera untuk makan.

TANDA 3 HARI
Pada ketika ini akan terasa denyutan di bahagian tengah dahi kita
iaitu diantara dahi kanan dan kiri. Jika tanda ini dapat dikesan maka
berpuasalah kita selepas itu supaya perut kita tidak mengandungi
banyak najis dan ini akan memudahkan urusan orang yang akan
memandikan kita nanti.

Ketika ini juga mata hitam kita tidak akan bersinar lagi dan bagi
orang yang sakit hidungnya akan perlahan-lahan jatuh dan ini dapat
dikesan jika kita melihatnya dari bahagian sisi. Telinganya akan layu
dimana bahagian hujungnya akan beransur-ansur masuk ke dalam.
Telapak kakinya yang terlunjur akan perlahan-lahan jatuh ke depan dan
sukar ditegakkan.

TANDA 1 HARI
Akan berlaku sesudah waktu Asar di mana kita akan merasakan satu
denyutan di sebelah belakang iaitu di kawasan ubun-ubun di mana ini
menandakan kita tidak akan sempat untuk menemui waktu Asar keesokan
harinya.

TANDA AKHIR
Akan berlaku keadaan di mana kita akan merasakan satu keadaan sejuk
di bahagian pusat dan ianya akan turun ke pinggang dan seterusnya
akan naik ke bahagian halkum.
Ketika ini hendaklah kita terus mengucap kalimah syahadah dan berdiam
diri dan menantikan kedatangan mala ikatmaut untuk menjemput kita
kembali kepada Allah SWT yang telah menghidupkan kita dan sekarang
akan mematikan pula.

Sesungguhnya mengingati mati itu adalah bijak
Saling berpesan2lah sesama kita........ .

Muvee


19.06.2008 - 07:30pm - Alamanda

Wednesday, June 17, 2009

lunch..fast food lg..

dari isnin smpai la arini rabu (17/6) time lunch ja asyik mkn fast food..
isnin & selasa mcm besa la..mkn my fav mcD big mac..
arini ja ubah selera ckit..mkn burger A&W lak + root beer float + kentang grg..
& arini sempat gak ambik gmbr..hehe..

ne air dia..

ne burger + kentang + sos dia..

ne dia..suma nya..

baru nk mkn dh kna ambik gmbr..huhu..
tq kepada kak yg belanja..sok lusa blanja lg yer..

Mini Reunion

smlm tetiba ja kwn ak (mie) call ajk trun KL..katanya kwn2 lama mesa belajar kat kolej dulu ajk jumpa..sebabnya salah sorg yg kja kat UUM da outstation kat KL ne..setelah di persetujui suma, km jumpa la kat Sogo dulu..lg pun sng ak nk g coz ak naek tren jer..so,dlm kul 8pm++ kot ak smpi..yg ada mesa tu,aku,mie,apit,pejai,shidah,niza&aini..km 7 org jer..aku lupa lak nk ajk kak mimi..ak ingt dia dh g Johor..shah lak kna kja..nk jumpa mcmna kan..??so,jumpa kat sogo tu tmpt pertemuan kat McD la..hehe..fav ak tu..tp jumpa ja kat c2..makan juz kat medan kompleks petama ja...melepas big mac ak..nasib baek la time lunch ak dh pekena big mac tu..ok..berbalik kepada pertemuan yg tidak dirancang ne,alhamdullilah la..suma dah keja..6 org gov & 1 private..mie ada bisness sndiri.shidah kja kat UUM.niza & pejai kja kat bukit aman (polis nih).apit kja kat penjara kajang.aini kja kat putrajaya.aku pun gomen gak..mcm mie lak,dia dah nikah..bakal jadi bapa dah..shidah dh tunang,bulan 12 nt kawen.yg laen2 mcm ak la..masih bujang trang tang tang,,bila dok cita tu,rmai gak la kwn2 lama km yg dah kawen..yg dh ada anak pun ada..mcm2 lg la dok ckp...dlm dok jumpa tu,da gak 3-4 org yg ak cll kata km jumpa..tp da yg jauh,mcmna nk jumpa kn..??insyaAllah satu hari nt dpt jumpa suma kot..


Tuesday, June 16, 2009

Age Character Calculation

Pg2 (16 Jun 2009) ne ada la kwn ak email utk kira umo ak ne..
so..ak key in la..ne result..

D.O.B ; 11st Sept. 1984,

Age in years 24.76
Age in months 297
Age in days 9038
Age in hours 216916
Age in minutes 13014957
Age in seconds 780897431
Age in Milli seconds 78089743082
Age in weeks 63267
You born on Tuesday

* Suave and compromising
* Careful, cautious and organized
* Likes to point out people's mistakes
* Likes to criticize

* Quiet but able to talk well
* Calm and cool

* Kind and sympathetic
* Concerned and detailed
* Trustworthy, loyal and honest
* Does work well

* Sensitive

* Thinking

* Good memory

* Clever and knowledgeable
* Loves to look for information
* Must control oneself when criticizing
* Able to motivate oneself
* Understanding

* Secretive

* Loves sports, leisure and traveling
* Hardly shows emotions
* Tends to bottle up feelings

Monday, June 15, 2009

Ada Bran..??

Jom Lawan Menaip

aku x dapat taip laju pun..hampeh tul.. juz..


klik gmbar bawah ne klu nak try..!

Hujung Mggu

xda apa yg best pun..jumaat mlm g tgk geng opis lama maen futsal..then lepak kedai mamak jap..pas lepak kedai mamak kuaq meronda..
ari sabtu bgun kul 1pm kemas bilik, basuh pakaian & cuci toilet..mlm lak makan durian..
ari ahad bgun kul 7:30 am, kemas bilik lg..then dari pg & mlm asyik makan durian lg..lunch makan tomyam, mlm makan burger 2 bji..then lewat mlm cikit makan sup daging..pas makan blk umh iron bju & tdo la..apa lg..tp petang sempat p brenang jap kat Presint 11..

Friday, June 12, 2009

Last two days

Sungguh baek hati akak & geng opis..belanja makan..

Lunch 10.06.2008 - Domino's Pizza

Suka aku tgk kotak ne..

Saja ja tunjuk resit..

Tak sabar nk makan

Bukan 1..tp 2 Pizza..

Baru makan 1 slice..

Tetiba ja tinggal separuh ja

Pastu...abez la..aku sikit ja dapat makan..juz 4 slice...hehe..

Lunch 11.06.2008 - Mc Donald's

My fav..Big Mag..

Nyam2...sedapppp ne...

Dinner juz...

makan meggi je la dgn air 100+...
jji kenyang... :)

Wednesday, June 10, 2009

10th June 2008

arini da perhimpunan bulanan..
mcm besa la aku..
koir la..lagu "satu suara"
pas koir da makan2 ckit..
then smbg kja la ..pa lg..
tp sempat gak update blog ne..hehe..

ne lirik lagu yg geng koir nyanyi..

SATU SUARA

Mengapa kita berbeza

Ku tahu hatimu dipolusi benci

Kita harus bersama

Aku, kau mereka, memahami, kompromi

Kita satu komuniti, satu arah destinasi

Hey generasi muda, usah kau bersendiri

Kita punya satu hati, satu cita satu jiwa

Kau aku dan mereka, kita satu nama


Dengan satu suara,

kita serupa, walau berbeza

Genggam semangat waja

Dan langkah bersama

Dalam rentak padu yang sama


Tuesday, June 9, 2009

Ku Mahu Kau Tahu

by

Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya

Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu

Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua

Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu

I Miss.. .


I miss the beautiful eyes that I can sail through forever. I miss the smile that send me to heaven.

I miss the touch that comforts me in times of despair. I miss every part of a second I spent with you

I miss the laugh that I rejoice at. I miss the tears that call on me to wash

I miss the smell! Oh, that pleasant odor. I miss you far and even more when you are near.
I miss the letters that you wrote

I miss that words you repeat. I miss the first time when you said you loved me.

I miss the place where we sat and talked till dawn. I miss your name so much. I repeat it to myself everyday!! I miss the dreams that we dreamt of. I miss the hopes that we hoped together.

I miss the wishes you made for me. I miss the gifts you gave me! I miss the kindness that no one else can show!! I miss the happiness you can bring! I miss the heart that was so big that it can love the whole world

I miss the sweet voice that heals my wounds. I miss everything about you!

Now I am alone and in pain without you.

Monday, June 8, 2009

my weekend was..

bored...

xda wat apa pun...
mula2 rancang nk g tengok Dragon Boat..
tp mcm besa la..last2 mesti x jadi..
wat penat ja aku bagun & siap awal2..
dah x jadi tu apa lg..tido la...
then..pas tdo dlm kul 4pm baru bgun tdo..
trun mamak tapau nasi...
buka laptop layan gamez la plak...
bila malam..dlm kul 1am kuaq dgn kawan aku g karaoke..
melalak la sampai tempat karaoke tu tutup..
then ronda g Bangi cari kdai makan..
hampeh..suma dah tutup..apa lg, blk lepak mamak la...
blk umah dekat kul 5:30am then htr kawan aku g eport lak...
odw g eport tu ngantuk gila...maunya aku terlena dlm keta..
yg bertmbh hampeh..kul 5pm++ baru aku bgun tdo...
puas gila tdo...dh bgun g mamak lg tapau nasi...
relax jap pas makan..then basuh bju & kemas bilik la..
kan ne xtvt utama aku bila hari mggu...
dah kemas tu layanz gitar jap...
dah boring maen gitar merayap la plak sampai ke pagi...
ari ni mai keja pun lewat..hehe..

Friday, June 5, 2009

Malam Pertama Kita

Satu hal sebagai bahan renungan Kita...
Tuk merenungkan indahnya malam pertama
Tapi bukan malam penuh kenikmatan duniawi semata
Bukan malam pertama masuk ke peraduan Adam Dan Hawa

Justeru malam pertama perkawinan kita dengan Sang Maut
Sebuah malam yang meninggalkan isak tangis sanak saudara

Hari itu... mem
pelai sangat dimanjakan
Mandipun...harus dimandikan

Seluruh badan Kita terbuka....
Tak ada sehelai benangpun menutupinya. .
Tak ada sedikitpun rasa malu...
Seluruh badan digosok dan dibersihkan
Kotoran dari lubang hidung dan anus dikeluarkan
Bahkan lubang-lubang itupun ditutupi kapas putih...

Itulah sosok Kita....
Itulah jasad Kita waktu itu

Setelah dimandikan.. ,
Kitapun kan dipakaikan gaun cantik berwarna putih
Kain itu ...jarang orang memakainya..
Karena sangat terkenal bernama Kafan
Wangian ditaburkan kebaju Kita...
Bahagian kepala..,badan. .., dan kaki diikatkan
Tataplah.... tataplah. ..itulah wajah Kita
Keranda pelaminan... langsung disiapkan
Pengantin bersanding sendirian...

Mempelai diarak keliling kampung yang dihadiri tetangga
Menuju istana keabadian sebagai simbol asal usul
Kita diiringi langkah longlai seluruh keluarga

Serta rasa haru para handai taulan
Gamelan syahdu bersyairkan adzan dan kalimah Dzikir
Akad nikahnya bacaan talkin......
Berwalikan liang lahat..
Saksi-saksinya nisan-nisan. . yang telah tiba duluan
Siraman air mawar.. pengantar akhir kerinduan
Dan akhirnya.... tiba masa pengantin..
Menunggu dan ditinggal sendirian,
Tuk mem pertanggungjawab kan seluruh langkah kehidupan

Malam pertama yang indah atau meresahkan..
Ditemani rayap-rayap dan cacing tanah
Di kamar bertilamkan tanah..


Dan ketika 7 langkah tlah pergi....
Sang Malaikat lalu bertanya.
Kita tak tahu apakah akan mem peroleh Nikmat Kubur...
Ataukah Kita kan mem peroleh Siksa Kubur.....
Kita tak tahu...Dan tak seorangpun yang tahu....

bukan kita

yang berlakon di mana-mana
bukan kita
yang menafsir manusia
bukan kita
yang menggapai kebenaran
adalah kita
yang menggugat perasaan
adalah kita
kerana kau primadona hiba
kerana aku arjuna terluka
yang berbicara tentang kesetiaan
bukan kita
yang berbicara tentang kemesraan
bukan kita
yang berdusta di malam ini
bukan kita
yang bercinta di siang hari
bukan kita
yang menjelma di mana-mana
kaulah primadona terlonta
akulah pencari luka
kitalah penonton setia
kitalah penafsir derita

myGuitar

this my guitar..

ada ja guitar..tp maen x hebat pun..huhu...
dah lupa dah cara nak maen..
bila xda kja..sj la chck smada guitar ne ok lg ke dak..

tu jer.. :)

Thursday, June 4, 2009

ur key

I'm back

dah lama x posting..
arini baru ada mesa nak update..
sunyi ja bila xda cita baru..

so.. bila da kesempatan ne aku update la..
ada la beberapa posting rini :
*lunch*kursus*parking*muvee*
rajin2 la baca..dan jgn lupa komen.. :)

lunch


aku sempat lunch ne ja 2 ari lepas..
tu pun da org belanja..hehe..
Blog Widget by LinkWithin

A Borink day of my life

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..