Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Thursday, April 16, 2009

Eksident

02.07.2006 2:30am

hmmm...pada tarikh dan masa ne buat kali pertamanya aku eksiden.
(tp gmbr ne diambil kt umah slps aku kuaq dari wad)
kejadian yang tak mungkin aku lupakan.
sakit woo jatuh eksiden ne. tp alhamdulallah hnya luka2 sj.
tp luka pun, mau dkt 2 mggu nk sembuh & ilang lenguh2 badan ne.

- tgk la, nk snyum pn ssh tme sakit ne -

actually, eksiden ne jd mesa aku nk blk umh..maklum lah dh lewat kn..
tp, sebenaqnya ak ne mabuk darah.
yg buleh eksiden ne coz aku pitam sambil dok bawak motor tu.
pitam tu lak knp..??

- luka kat p'gelangan tgn & lengan -

dulu aku ne pakai subang. tp mak aku mmg m'halang & x bg aku pakai subang2 ne.
aku mmg la x pkai dh pas kna marah tuh, tp mlm tu aku try la pkai.
time pakai tu tetiba ja lubang subang aku ne b'darah..
aku apa lg..rasa pening la..tp aku x bg tau pun kt abg & kwn2 aku.
aku bg tau kata aku nk blk then truz aku start motor n blah.

- luka kat bahu -

mesa bawak motor tu la aku rasa pening & truz pitam..huhu..
sedaq2 ja dh da org dok kejutkan aku..
huh..sakit tol aku rasa time tu..
ingatkan da patah2 ker..nasib bek xda pa.
alhamdullilah, mesa aku dah sedaq tu abg aku lalu..
dia la yang bawak aku p hospital..
terharu tol..aku nmpk dia brek keta dgn mengejut n lari dapatkan aku.
kat hospital lak 1 hal.
dah la tgh sakit..geng2 hospital kata aku ne mabuk la, race la, sbb tu buleh eksiden.
truz ilang rasa sakit aku ne jd geram. apa lg..aku sound la depa tuh.
aku suh depa pggl polis tuk buktikan smada aku ne mabuk ka dak.
nasib bek la da sorg doctor tu mai tenangkan keadaan.

- luka di kedua2 belah lutut -

pada masa kat hospital tu lak, mmg aku minta depa rahsiakan dari ayah aku.
bukanya pa, ayah aku ne ada darah tinggi.kang x psl2 dia pengsan.
smpaikn..hehe..aku menangis mrayu kt doktor nk dok hospital mlm tu..
tp doktor lak x bg..
nasib bek la kwn aku ckp leklok kat ayh aku kata aku ne eksiden..
tp tu pun, ayah aku beria-ria gak nk p tgk aku..
tp depa suma halang la..

- senyuman dlm kesakitan -

hehe..sakit2 pun aku snyum gak..
besa la kan..hidup mesti diteruskan..
tp..makan aku time tu kna bersuap..hehe..
bru aku sedaq..aku dh wat salah kat mak aku kn..??
dlm aku sakit ne la fmly aku byk m'jga aku..
terima kasih suma..

2 comments:

Blog Widget by LinkWithin

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..