Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Monday, April 20, 2009

huh...


aku baru lepas chck jnis darah...& the result is B+..
then chck berat..berat aku pun naek 3.4kg..huhu.. = 53.4kg.. in 1 month berat aku naek..
then aku sj la p jenguk tmpt org derma darah..skali depa paksa ler pulak aku derma..padahal mnala aku berani..aku takut darah2 ne..kang x pasai2 aku pitam lak..huhu..
so..aku pun memberanikan la diri utk derma ne..bukanya pa,depa kata klu x buleh mmg depa x kan ambik darah..
chck je la..nasib baek aku x dpt derma..smlm aku makan ubt batuk & ubt selsema..ok la tu..
tp yg hampehnya..doctor yg chck aku ne ckp kurang ajaq la..sakit hati aku..celaka tul..sakitnya ati aku..mmg doc tu hampeh..
da ke patut..dia tnya xkan aku tatau kot klu nk derma darah mna buleh makan ubat..aku pun sound blk la..mmg aku tatau..lg pun ne 1st time aku nk derma darah...
arhhh...puas ati aku..
da 1 lg yg hampeh..tekanan darah aku naek lg...doc tu t'kejut..dia kata aku ne muda lg..xkn darah naek kot..doctor laen yg penah chck darah aku penah nasihat suh aku jga makan..jga kesihatan..bla bla bla..takot kot aku kena strok nt..
hmmm....kesimpulannya..aku terus blah dari tmpt derma darah tuh..walaupun doctor suh p lg sok,,,sori...never for tomorrow..!!

8 comments:

  1. eiiii penakot dia rupanyee..hahahah

    ReplyDelete
  2. ubat dia sng ja dpt..ada dijual di semua cawangan M di seluruh dunia..kt m'sia di sg besi lg bnyk!

    ReplyDelete
  3. haha..
    ok bro..mlm kamis nt on..
    haha..
    M

    ReplyDelete
  4. ahahaha...
    jom2...
    jomp pebetui urat!heheehh

    ReplyDelete
  5. hahahaha
    penakot dayah rupenya mamat neh
    cetttt...
    muke ke macho..tp penakot..
    *gelak guling*

    ReplyDelete
  6. xpa..mainten macho lg nih..huhuhuu..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..