Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Thursday, June 4, 2009

Kursus

27 - 29hb Mei 2009
Hotel Bayview, Penang
bertolak ke Penang dari JPA dalam kul 09:00 am

dalam perjalanan, melalui jambatan Penang

hmm...baru sampai..
nampak jer bangunan Komtar tu..
tp x p pun..

time ne dlm kul brapa ntah sampai hotel..
mesa ondaway tu ak tdo ja..hehe..

view dari bilik hotel aku..

dari aras 15..

yeargh...
aktiviti kursus bermula...

dan terus berlanjutan...
mcm2 aktiviti kena lakukan..
mcm2 modul yg diberikan..
aku..??mcm besa la..jd Kapten kump..

hari last..nak balik dah..
gmbr ne depan pub..tp ak x masuk pun..hihi..

menatang sebelah aku ne jinak jer..

sawadikap..

bukan maen Kak Rozie posing..
mcm patung sebelah tu kan..??

mesa ne nak pilih desert..

ne la Miss CK..
fasilitator..

haha...tgh kenyang ne..tu yg pgg perut..

dlm kelas lg..
kja tulun ambik gmbr ja aku ne..

bersama peserta yg laen..

jeng jeng jeng..
malam last..wat pa lg..
lepak Padang Kota la..
tp sebelum tu pekena Sup dulu..

sempat lg berposing2 sblm ke Padang Kota..

hampanya aku..
bila sampai padang kota dlm kul 1:30 am..
rupa2nya..suma kedai dah tutup..

tggu lg...blk la..
sok pg nak kna bgun awl lak..
tp ondaway blk tu bergmbar la dlu..

tgk nama sekolah ne..
sesuatu yang konpiuskan aku..

haa...hari last ne pg2 lg aku dah bersiap berkemas..
tiba2..aku la yg paling lewat masuk bilik kusus..
mesa ondaway balik tu...
singgah la soping2 dulu...
byk gak la yg aku beli..
tp..jeruk tetap aku utamakan..
fav tu..
mesa ne..dh nak smpai Putrajaya..
brenti singgah toilet la..
apa lg.. dlm bus asyik karoke ja..hehe..
so..takat ne jer la aku cita..
x larat nak citakan lg..klu cita gak mau berat blog ne..

4 comments:

  1. ishh bilik abg chenz ni bersepah2..tak senonoh tul arh!huhu

    ReplyDelete
  2. hehe..tp blik kat umah bersih la..

    ReplyDelete
  3. bleh caye ker hang nih??!!muahahhahahhahaha

    ReplyDelete
  4. amoih amoih amoih...bersih la..

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..