Borink

life is short, a luv story was wrong, wanna do u to hate me. but i can't, everything was wrong, all is my fault. it nothing left, juz let it be. borink . all about me is here .

My Luvly Famly


xkn nk view ja..??komen la sama

Wednesday, May 20, 2009

KOIR

dari 4hb - 18hb May ne ak bz koir sebenaqnya..hehe..
letih siot...da 3 show...event besaq gak la.. :)
training byk kali gak la..dgn raptai la..mmg letih..
suma dekat 15 lagu gak la kna hafal..

KOIR Hari Pekerja Sektor Awam 2009
14hb May 2009 - PICC

hmm...time perhimpunan ne rmai gila org...
getaq lutut ak time naek stage..
bygkan la, Koir depan Najib...

tema pakaian mcm besa la..
hari khamis kna la pkai bju batik..

KOIR Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2009
15hb May 2009 - Auditorium JPA

mesa ne Koir kat JPA ja...
sehari slps Koir kat PICC..
dlm 231 org gak la dpt anugerah ne..
aku..??tatau la bila nk dpt..

tema pakaian mcm besa la..
hari jumaat kna la pkai bju Melayu..

KOIR Seminar Psikologi Perkhidmatan Awam ke 15
18hb May 2009 - PICC

yg ne koir kat PICC lg..
tuk seminar ne Tan Sri KSN jer VIP...
rmai gak la org..

tema pakaian mcm besa la..
hari isnin/majlis formal kna la pkai blazer..

Makanan
ne yg paling best...
tuk geng Koir makanan mmg x dilupakan..
mmg disediakan khas punya...
rasa2nya badan aku dh naek sekilo lg ne..



apapun..
masuk Koir ne mmg ak ENJOY..!!

2 comments:

  1. weh hang..mane gambor aku???sampai ati tak upload gambaq aku..haha..jemputlah dtg ke blog aku..nazura-breakdotcom

    ReplyDelete
  2. tapo nek berkilo2 pon..
    hang mmg cekeding..
    muahahahaha..
    tade epek pon

    ReplyDelete

Blog Widget by LinkWithin

bezday aku

haha..sila berikan hadiah nanti..jgn lupa lak..bezday ak on 11st September..thn 2010 dh lps,tggu thn 2011 lak..